█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ © KILA FAKHRUL'S ORIGINAL BLOG © ███████████████

✔ Official ♥

My life is my life. Things that i feel like sharing , i will share. The rest , i keep personal. Thanks for reading :)

Friday, July 6, 2012

Nero'ϟ Loca Awesome !

Haahhh , setelah sekian lamanya aku menyepi dalam dunia blog nie akhirnya aku kembali jugak :') Aku hanya akan update bila perlu sajee . Jadi , korang jangan lah terlalu ingin meng'stalker aku eh ? Nanti patah hati </3 Sebab aku jarang update . Hahaha ! Oke , lets straight to the point . Aku ada 1 group nie . Aku mula buat group nie guna acc adik aku , Ady . Lepas tu , bertukar milik menjadi kepunyaan aku sepenuhnya sebab memang aku owner sebenar . Bukan Ady . Aku sangat takut kalau group yang aku create nie akan mati seperti group-II yang penah aku create sebelum nie . Tapi alhamdulillah , semuanya tak seperti yang aku sangka . Group yang nama nya aku cilok dari 2 nama group nie iaitu Nero's dari nama group Nero's Decay dan Loca pulak dari nama Loca Family nie akhirnya kekal happening and awesome sehingga ke hari nie . Aku sangat bangga ok ? Hahaha ! Aku harap , gath yang aku plan untuk members hujung tahun nie menjadi . Kiteorg pun dah mula slow-II prepare untuk gath tu . Hope semua members aku dapat bg kerjasama :) Fyi , members aku yang kat dalam nie dah mencecah seramai 3,397 orang . Ramai kan ? Tapi tak kesemuanya active , ada lah segelintir yang SOMBONG . Tapi tak mengapa , aku dah sangat bersyukur dah dengan apa yang ada nie :') Wall kami pulak memang sentiasa penuh . Kadang-II , jem ! Hahaha ! Ada sajee yang nak dikongsi . Hee . Korang , aku sayang korang sangat-II dan aku harap korang terus support aku , Nero's Loca , Admin-II , dan members lain . Terima Kasih semua :')


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.